blajblaj

Alla inlägg den 20 september 2016

Av blajblaj - 20 september 2016 03:24

Är ganska säker på att det är ett jag har fått. Vilken fruktansvärd natt jag haft hittills. Och jag var på apoteket, men glömde köpa det jag skulle dit för: magkatarren. Hrmf. Måste ta mig iväg till ett apotek idag. Så här kan jag inte ha det.

Det har ju inte hjälpt att det är svinvarmt just inatt också. Och på det drömde jag den jobbigaste drömmen. Den började ok, eller nja, den började med att jag var på fest med klassen. Av anledningar åkte dom ifrån mig när det var dags att dra. Jag somnade utanför ingången och väcktes av ett bögpar som hade ett barn som vägrade sluta gråta. Jag erbjöd mig att hålla barnet lite och det var så tungt. Haha. Sen gick vi in och då fortsatte festen. Pratade med människor och tillslut var det morgon och dags att åka hem. Huset var av nån anledning byggt på en jättebrant sluttning och jag var tvungen att klättra över en bänk som var helt lös. Väl upp lossnade den och då kom helt plötsligt ägarinnan som satt i rullstol. Hon såg helt bedövad ut och pratade om att besikta huset. Sen vaknade jag. Weird. Minns i princip hela drömmen. Det är inte ofta.

Nu ska jag försöka sova igen. Wish me luck!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards