blajblaj

Alla inlägg den 7 september 2016

Av blajblaj - 7 september 2016 21:47

Får ta och sluta kolla SATC. Det ör så mycket olycklig kärlek. Jag var lite nere innan men det känns lite värre efter. Hehe. Eller så är det bra? Jag har faktiskt inte kommit över P än och jag behöver kanske vara lite nere och sorgsen... Kanske? Vet ej. Men jag har mens och gråter för minsta lilla. Vilket är ok, det ska visst vara så just nu. Det är egentligen inte P heller. Jag tror det är ensamheten. Den oundvikliga rädslan att dö ensam och övergiven. Dö utan spår och utan någon som kommer på begravningen.. Då kommer jag ju för sig att vara död så jag kommer ändå inte märka av det. Men nu, det är nu det är jobbigt. Stod en lång stund på verandan och tittade på stjärnorna. Det är så jäkla fridfullt här. Jag känner mig liten. Men inte nödvändigtvis på ett dåligt sätt. Snarare på ett likgiltigt sätt. Hehe.. Eller nåt. Men ok. Dags att sova. Allt kommer bli bra. Det kommer ordna sig. Ok? Ok.

Av blajblaj - 7 september 2016 08:51

Jag har ingen bloggrutin längre och det strular till det. Alltså, det gör ju inget om jag glömmer blogga, såklart! Men det är en skön ventil för att bli av med överskottstankar. Dom finns det gott om i min hjärna..

Imorgon ska jag träffa L. Antar att vi ska göra slut "på riktigt". Ja för mig är det redan slut men jag är inte säker på att det är det för honom. Jag hoppas på att han kommer hit OCH att han tar med min tv. Den ska visserligen till shurgard men, ja. Det kan jag lösa på annat vis. Jag är ganska trött på honom. Har insett lite saker senaste tiden och även om det kanske bara är mina hjärnspöken så är det tydliga tecken på att han inte är rätt person. Inte för mig, inte någonsin. Såg ett bra avsnitt av sex and the city där carrie är på rebound och dejtat en kille hon inte är kär i, och hon jämför honom med en klänning: its like the perfekt Chaneldress, you know its not your style but you try it on anyway. Haha... Dejting i ett nötskal.

Idag är det onsdag vilket betyder självstudier. Jag MÅSTE komma på vad jag ska göra i själva "läsdelen" av kursen. Även den är lite praktisk och jag klagar verkligen inte på avsaknaden av något skriftligt meeeen... Kan inte komma på vad jag ska göra. Alls. Vi ska ta ett föremål med en funktion, en funktion som vi är VÄL bekanta med. Och så ska vi göra om dess funktion, lägga till, ta bort etc. Och detta ska redovisas i en skissbok. Och så ska vi ha en "utställning" som redovisningsform. Kan bli hur bra som helst. Om jag bara kunde komma på nåt! Har egentligen bara idag på mig.. Huu. Stressad. Hrmf. Nåväl, får piska mig under dagen.

Borde åka till nacka och hämta telefonen oxå. Huu. Vill inte. Hahah... Orkar inte byta igen. Och det enda "felet" med den här gamla är faktiskt bara att batteriet inte håller. Men jag har ju laddare och tar det slut så överlever jag tills jag kan ladda. Det gick för 15 år sen. Det går nu.

Har skaffat 2 internet sidor. Är redan less och uttråkad och förfärad och likgiltig. Jag orkar faktiskt inte ge mig in i den där djungeln igen. Män(niskor) har så orimliga krav på sina tilltänkta partners att.. Ja, jag blir stum. På det planet vill jag vara ung igen, bara bli huvudstupa kär i allt och ingen. Utan anledning, utan baktanke och utan mål. Suck. Men men. Det kommer något bra för mig, det kan jag känna i alla nervtrådar. Det är inte nödvändigtvis kärlek men det är något bra.

Nu ska jag göra nytta. Ajö!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards