blajblaj

Alla inlägg den 27 september 2016

Av blajblaj - 27 september 2016 20:14

Vi har gått in i mode delen i kursen. Hittills verkar det bra men lite snurrigt. Och jag kommer vara tvungen att step up my energinivå. Vi har massor att göra! Fan det påminner mig om att jag måste möta upp L och få mina sista grejer... Hmmm. Undrar om jag ska skänka det till honom alternativt säga att han kan slänga skiten.? Det var en stor gjutjärnsgryta, lite underkläder och några tavlor... Men jag vet inte ens om tavlorna är mina... Hmmm. Pallar fan inte. Det är ju BARA en gryta liksom.

Mina golvvärmemattor funkar skitbra. Det är liksom varmt på golvet! :-) Helt underbart. Men dom ger inte så mycket värme som jag trodde så jag har satt på elementet på kvällarna oxå. Men stängt av det innan natten. Känner mig redo för vintern. Haha. Det kommer säkert bli en så riktig vargavinter! Haha, varför inte liksom. Jag ska ju ändå bo i en husvagn, så att eehh...

Imorrn = självstudier. Prutt = nöjd.

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards