blajblaj

Direktlänk till inlägg 7 september 2016

Fortsatt dålig på bloggen

Av blajblaj - 7 september 2016 08:51

Jag har ingen bloggrutin längre och det strular till det. Alltså, det gör ju inget om jag glömmer blogga, såklart! Men det är en skön ventil för att bli av med överskottstankar. Dom finns det gott om i min hjärna..

Imorgon ska jag träffa L. Antar att vi ska göra slut "på riktigt". Ja för mig är det redan slut men jag är inte säker på att det är det för honom. Jag hoppas på att han kommer hit OCH att han tar med min tv. Den ska visserligen till shurgard men, ja. Det kan jag lösa på annat vis. Jag är ganska trött på honom. Har insett lite saker senaste tiden och även om det kanske bara är mina hjärnspöken så är det tydliga tecken på att han inte är rätt person. Inte för mig, inte någonsin. Såg ett bra avsnitt av sex and the city där carrie är på rebound och dejtat en kille hon inte är kär i, och hon jämför honom med en klänning: its like the perfekt Chaneldress, you know its not your style but you try it on anyway. Haha... Dejting i ett nötskal.

Idag är det onsdag vilket betyder självstudier. Jag MÅSTE komma på vad jag ska göra i själva "läsdelen" av kursen. Även den är lite praktisk och jag klagar verkligen inte på avsaknaden av något skriftligt meeeen... Kan inte komma på vad jag ska göra. Alls. Vi ska ta ett föremål med en funktion, en funktion som vi är VÄL bekanta med. Och så ska vi göra om dess funktion, lägga till, ta bort etc. Och detta ska redovisas i en skissbok. Och så ska vi ha en "utställning" som redovisningsform. Kan bli hur bra som helst. Om jag bara kunde komma på nåt! Har egentligen bara idag på mig.. Huu. Stressad. Hrmf. Nåväl, får piska mig under dagen.

Borde åka till nacka och hämta telefonen oxå. Huu. Vill inte. Hahah... Orkar inte byta igen. Och det enda "felet" med den här gamla är faktiskt bara att batteriet inte håller. Men jag har ju laddare och tar det slut så överlever jag tills jag kan ladda. Det gick för 15 år sen. Det går nu.

Har skaffat 2 internet sidor. Är redan less och uttråkad och förfärad och likgiltig. Jag orkar faktiskt inte ge mig in i den där djungeln igen. Män(niskor) har så orimliga krav på sina tilltänkta partners att.. Ja, jag blir stum. På det planet vill jag vara ung igen, bara bli huvudstupa kär i allt och ingen. Utan anledning, utan baktanke och utan mål. Suck. Men men. Det kommer något bra för mig, det kan jag känna i alla nervtrådar. Det är inte nödvändigtvis kärlek men det är något bra.

Nu ska jag göra nytta. Ajö!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards