blajblaj

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av blajblaj - 11 maj 2011 12:20

Var e den här jävla Världen på väg?? SKA man vara anorektisk? Är det så man SKA se ut? Jag är så kluven, samtidigt som jag själv hela tiden tänker, lite smalare, så äcklas jag oerhört av alla dessa småtjejer som inte ser att dom är SUPERSMALA. Hur hamnade vi här? Hur blev det så att det viktigaste är "smal"?


Usch. Kunde man ändå få vakna en morgon och vara NÖJD. Nöjd med livet, med vikten, med jobbet, med kärleken, med vännerna... Jag kunde fortsätta i evighet känns det som! Men det tänker jag inte göra. Jag tänker öva i att vara nöjd.

  Snygg!!!  

Av blajblaj - 11 maj 2011 08:46

Ska träffa upp systern vid 16, jobba lite och sen hem. Men, jag undrar vad fasiken jag ska göra innan dess?


Jag har ju lovat ( mig själv OCH andra ) att sluta röka innan jag fyller 30, och fan ta mig om jag inte gör det! Jag tror jag kanske ska ta mig in till stan, köpa plåster och försöka picknicka lite... Och så börja med plåster direkt imorgon bitti..  


Jag har alltid gillat Cornelis Wreswijk, men nu har jag upptäck flera visor som jag inte har hört förr. Jag är ju lite dålig på att kolla upp, för mig,  "ny" musik. Men så fort det sker blir jag lite lycklig!!

  Bara 10 veckor kvar tills jag får vara här i 2 veckor!! Lääängtar!!     

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards