blajblaj

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av blajblaj - 15 maj 2011 20:21

När jag och  min syster började gårdagen var vi fulla av förväntan... Vi satte oss i bilen och åkte mot Södertälje och vidare. Musiken som spelades?? Eurovision!   Från 2007 fram till 2011, SÅKLART. Vi var så peppade och vid ett tillfälle sa jag (bla.): Undrar vad alla "haters" kommer säga när vi kommer topp 5??! Vi hade en riktigt härlig dag. Vid sextiden kom vi hem till systern där hela klanen K hade lagat supergod kycklingsallad, och det fanns godis och snacks i mängder. Och så.. Kom det vi hade längtat och pratat om i flera månader... EUROVISION. Och gissa vad? Vi kom topp 5.


Jag tycker det är så fruktansvärt irriterande att "alla" Svenskar hatar Eurovision så jävla mycket... För det första är det heeeelt fritt val att kolla på det. För det andra är det inte bara paljetter och taskig engelska som alla "knowitall´s" verkar tro. För det tredje... Inte fan skulle man sätta en fotbollshatare att kommentera EM??? Eller hur! En sak jag skulle tycka va jävligt skön, skulle vara om vi fick en löpsedel efter att vi har åkt ut EM efter andra matchen: Slopa EM! HAHAHA det vore nåt...


Usch jag skulle kunna fortsätta i evigheter, men det är ju bara larv. Eurovision är bra, och DU har rätt att ha din åsikt. Även om du är en "hater"!!!


  Och så tar vi ytterligare en klänning        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards