blajblaj

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av blajblaj - 20 maj 2011 20:49

Tror jag Trendy äger en sån där "onepice". Eller ziperall som dom supergosiga annonserna här på bloggplatsen.se

Av blajblaj - 20 maj 2011 20:40

Jag satt precis och läste igenom en massa inlägg där borta på helgonet.. Det känns så konstigt att skriva här, där hade jag en massa som läste och här har jag ingenting. Det känns... Ja, konstigt. Inte fel, eller jobbigt eller vilket negativt laddat ord som helst. Utan.. Konstigt.


Undrar om det kommer gå över? Hur som helst är jag gaaanska säker på att inte få followers här. Min blogg är INTE: rosa, fluffig, modeinriktad, handlar om barn, handlar om ätstörning, handlar om mitt häftiga överklassliv som jag inte en har vett att uppskatta, handlar om tokroliga saker!! Iuäk. Nej min blogg har helt plötsligt blivit lite för röd. Visserligen är min politiska åsikt fruktansvärt röd, men det är inte därför. Den bara blev så.


HAHA Såg precis en sån därna i rampljuset: "jag har börjat blogga igen!! Lika stark personlighet!!" HAHAHAHAHAHAHA och namnet??? Trendy!!!! HAHAHAHA Oj, förlåt Trendy! Inget fel med dig Trendy, du är säkert en riktigt go tjej. Egentligen... Det är inte ditt fel att Världen är som den är. All lycka till dig. Trendy. 

Av blajblaj - 20 maj 2011 17:25

Jaha, vad ska man säga...


Den här   fick jag i slutet av sista dagen ( idag alltså) på mitt EN VECKAS långa receptionistjobb, via uniflex. Så här glad blev jag

Kunde inte undgå detta   heller!!! Hahahah Jag firade med att gå en timme tidigare, köpa en ask jordgubbar och en påse chips, och åka hem och hetsäta! Mmmmm gott. Nu mår jag illa och vill mer än någonsin ha en cigg.   

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards