blajblaj

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av blajblaj - 27 maj 2011 22:08

Det här är ingen film jag rekomenderar. Till NÅGON. Inte ens till min värsta fiende. Inte ens till dig, Oscar.


   Ja den är sjukt gammal. Ja den är sjukt dålig. Nej jag har inte sett den förrän nu. Vilket jag ångrar bittert. Usch. Och nu när jag googlade på bilder, verkar det som att det finns en 2:a! Hur fan gick det till? Hur...  

Av blajblaj - 27 maj 2011 18:48

Tack vare ett samtal på msn igårkväll fick jag idag ett ryck och tänkte göra pizza. Upptäckte när jag hade satt igång med degen att jag inte hade krossade tomater, så det blev till att göra hemmagjord tomatsås oxå. Den blev hur god som helst. Ja, hela pizzan blev faktiskt hur god som helst:  Bilden gör den inte rättvisa. Så tack Oscar... 


Jag undrar om jag måste börja dejta äldre män. Alltså, ÄLDRE. För jag är så trött på alla jävla sthlm:s killar i min ålder. Det verkar som ett virus sprider sig, och som kille ska man bara dejta blonda, storbystade, "glamorama"-tjejer. Fy dig om du har något innanför pannbenet. Då blir jag rädd och ringer INTE tillbaka. Nä fan. Ge mig en riktig man. En som kan ta en diskussion och som har normala jävla värderingar. Och vänta!! ÅSIKTER. Det vore trevligt. Ha lite åsikter för helvete. Hur svårt kan det egentligen vara? Och så tror jag dom flesta trooor dom vill ha något speciellt, men sen när dom får det så.. Ja, då va det visst inte det dom ville ha. Ja, jag låter bitter. Och jag är nog det oxå. Dessutom tvivlar jag på att det skulle hjälpa att dejta äldre män. "Same shit, different names" eller hur va det nu man sa... Over and out  


    

Av blajblaj - 27 maj 2011 11:12

Natten till idag drömde jag inte om ett ex.. Men det var en konstigt lång dröm som fortsatte trots att jag vaknade till emellanåt. Den innhöll mycket zombies, och det är allt jag minns just nu. Mycket märkligt.  


Pratade med J:s syster igår. Hon vill såklart att jag och J ska få ihop det igen. Men, som vanligt fick jag förklara att det bara var en dröm, och att min barnsliga kärlek till honom liksom bara ska va där. Det ska inte och kommer inte hända något mer. Det går helt enkelt inte.   


Har mailat som en tok idag, har skickat till alla jobben för att få arbetsgivarintyg, har skickat till delicato för samarbete, har till och med mailat B, i hopp om att få ett svar. Fick aldrig svar på mitt senaste mail så jag kände att jag va tvungen. Får jag inget svar nu får jag bita i det sura äpplet och inse att han inte gillar mig längre.   


Jag känner mig som 14. Jag tror jag är 14. Hur som helst är jag "ensam hemma" hela helgen!! Hahahaah, ska bli så otroligt skönt. Funtar på att ligga i sängen hela helgen och inte ens klä på mig. Undrar om jag kan låta dörren va olåst och så ringa pizzabudet... Hmmm..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards