blajblaj

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av blajblaj - 26 maj 2011 06:34

Min hjärna verkar ha en hemlig agenda. Den verkar gå ut på att nattetid gå igenom, mina  gamla kärlekar. Och den verkar fast besluten om att visa för mig hur bra det var. Natten till idag hade turen kommit till J. Och det VET jag ju inte va bra. Eller. Det som är så dumt är att han ÄR bra. Men han lever inte bra. Och när han lever som han gör så funkar det inte. Dom senaste månader har jag drömt 2-3 gånger om M, en gång om R, en gång om J. Nu fattas bara R nr 2... Vilket verkligen borde komma eftersom jag hade en riktig hangup på honom länge... Oj, och B oxå... Fast han är ju ständigt närvarande.


Igårkväll blev det AW med Systern & co, riktigt nice. VI gick till Bauer, för min del första gången jag var där, otroligt nog. Eftersom det ligger på Götgatan precis vid tunnelbanan... Hur som.. Det va sniecigt som fan. Jag måste komma ihåg att börja ta bilder. Är FÖR dålig på det. Så.. Det blir inga bilder just nu. :) 


Usch va jag hatar när man ser felstavningar flera timmar i efterhand.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards