blajblaj

Alla inlägg den 3 december 2013

Av blajblaj - 3 december 2013 08:25

Idag har vi seminarium på konstfack, men den börjar inte förrän 14.00, så det blir lite ledighet så här innan. Jag har ett papper jag måste kladda lite tankar på men annars är det FRItid. Mums.


Jag är lite ledsen, för alla serier jag ser på verkar ha tagit julledigt och finns inte att få tag på. Funtar på om jag ska ta hem nån ny, men jag kan inte komma på vad. Jag har ju lite krav... Det måste för det första vara jävligt roligt. Orkar inte med nåt jävla "Game of thrones" eller "Homeland security"-aktigt. Helst vill jag ju att nån coool människa lägger upp senaste säsongen av "Parks and recreation", men ja. Hoppas kan man ju alltid.


Nu vill jag att praktiken ska ta slut. Jag e lite trött på det här nu. Och jag vet inte.. Men jag e sjukt trött på allt som har med MEDIA att göra. Jag e trött på tv-film historia och jag e trött på Illustrator. Gah... Och nu ska jag ha en lektion där jag ska sätta igång eleverna i InDesign... Som jag ALDRIG har sysslat med. Bläk. Ja ja.. Klagostund över. Nu ska jag spela, woopwooop!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards