blajblaj

Alla inlägg den 5 december 2013

Av blajblaj - 5 december 2013 07:11

En av rektorerna gick igår ut med att: "om ovädret kommer på fredag så stänger vi skolan!" Vad är det för jävla dumheter? Inte fan stängde dom skolorna på grund av snöstorm när jag gick i gymnasiet! Och jag menar vafaaan? 3 dagar innan? Ännu en dum fan som tror på meteorologi. Jag ska skriva en motion tror jag: jag vill att det börjar läsas upp horoskop i nyheterna. Får ni vädret ska jag ha mitt horoskop. Så det så.


Och det är redan torsdag. ÄR det inte fantastiskt hur fort veckorna går? Snart bara en vecka kvar av VFU:n, det känns både skönt och tråkigt. Det jag tänker mest på är att vi inte kommer vara där nästa gång, eftersom vår handledare ska bli sjökapten och ta ett friår från läreriet. Dessutom är han ju bild/media, och vi ska ju ha en designlärare egentligen.

Men hur det går med det där är ju skit samma, nån plats, nånstans får vi ju... Heheh


Och så fick jag bråttom igen, det va då faan!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards