blajblaj

Alla inlägg den 23 december 2013

Av blajblaj - 23 december 2013 16:28

Bilen small till och sen fanns det ingen koppling... Stackarn P hamnade i en korsning och kunde inte göra nåt, tills en vänlig själ bogserade honom till en parkeringsplats i närheten. Där fick jag och syster ta vid. Vi fortsatte bogseringen till P:s syster och nu får den stå där över jul och nyår.. P fick snabba sig o köpa tågbiljett till imorrn och på den vägen går det..

Så jag är ledsen Stina, men vi är billösa inför Karlstad.... Vi får överleva ändå.

Nu ska jag bada klart och sen fira jul med min favoritPeter! Tjoss!

Av blajblaj - 23 december 2013 10:41

Det "roliga" med mormor är att hon tycker det är skönare att ha lite att göra alla dagar, medan jag tycker det är skönare att bli av med alla måsten på en gång. Jag glömmer ofta att mormor är sån här vilket resulterar i att jag måste göra en massa småsaker åt henne dag efter dag efter dag... Det är extremt irriterande och speciellt när man precis ska ha mens.


Imorgon är det Julafton. Det innebär att P åker till Karlstad och jag firar på som vanligt hemma hos syster på julafton och hemma hos mormor på juldagen. Sen ska jag ha tvättstugan och storstäda hela 27:e och den 28:e drar jag via tåg till Karlstad. Det kommer bli så jäkla nice, jag är sjukt peppad och överdrivet lycklig. Nyår spenderas för första gången i Karlstad, och det kommer bli magiskt.


Nu måste jag sticka. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards