blajblaj

Alla inlägg den 27 december 2013

Av blajblaj - 27 december 2013 09:14

Jag började redan igår, med att rensa lite i lådor och skåp i köket. Tog tag i det stora diskberget också, och det var fan på tiden... Har lite kvar men, ja det kommer väl mer disk under dagen antar jag, så lika bra att göra det ikväll. Jag rensade garderoben oxå, herregud jag har liksom kläder i strl 34/36?! Det var LÄNGESEN jag kunde ha så små kläder, och speciellt inte det senaste året   . Så jag tänkte ta med det Karlstad och se om de små damerna där kanske gillar nåt av det... Och slänga in resten i nån klädinsamling. Men vi får se om jag orkar släpa.


Idag har jag tvättstugan nu kl 10.00, sen är min tanke att jag ska ner julen,. Nu är det vår och eftersom jag ska vara borta i typ en vecka så vill jag komma hem till ojul. Och dessutom har jag inte pluggat ett endaste dugg dom senaste dagarna, så jag är rätt säker på att jag kommer få spendera de resterande dygnen med att sträckläsa kurslitteratur. Och då vill jag inte vara stressad över alla julgrejer som är i vägen   


Nä nu ska jag betala lite räkningar och sen, tvätta... Ajö



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards