blajblaj

Alla inlägg den 20 december 2013

Av blajblaj - 20 december 2013 22:56

Jag vet att jag inte borde bli irriterad men jag blir det ändå: Jag mailade C i klassen (som jag har skrivit om tidigare, hrmf) för jag fick höra att hon köpt en av böckerna som inte var obligatoriska men som vi skulle läsa i mån av tid. Jag vill bara få kopiera ett kapitel för det hade inte kommit på pdf som utlovat... Får detta till svar: 

 
"Har inte vi fått burr som pdf?  ( Sorry att jag inte sett det här mailet tidigare.. sabla pbworks-spam!) 
 
Jag tänkte be dig fråga i BI13 gruppen om inte någon sitter och häckar på den i pdf-form >.< men kom på att du inte har facebook. De har en köp och sälj-grupp för gammal kurslitteratur också. ( typ alla årskurser är med.)" Och sen inget mer. Som om hon tror att vi kommer ta upp nån form av dialog om det här??
 
Hon är så jävla kåt på att jag ska skaffa facebook och börja hänga med på alla fester och liksom börja "delta" att jag fan får krupp. Hon verkar tro att jag sitter hemma och: tycker synd om mig själv som inte får vara med och leka med dom andra i klassen. Kan hon inte bara förstå att jag VÄLJER detta. Jag VÄLJER att vara hemma fredag OCH lördagkväll. Jag VÄLJER att inte gå på julfesten. Jag VÄLJER att inte dricka. Jag VÄLJER att inte ha facebook. Jag väljer att vara mig själv. J.A.G V.Ä.L.J.E.R Jag förstår att det provocerar dig (C), eller ja er (klassen) men jag skiter i det.
 
Och på det.... Fy fan va snålt?? Hade det varit tvärt om hade jag bara: Jamenvisst kopiera på du!! Höhöhö! Och det är faktiskt sant! Och snälla... Lamaste jävla övertalningsförsöket, ever- EVER. Förlåt, jag är irriterad just nu, det har gått över till imorrn. Uäk. 
 
Tusen tack Steeeen för den magnifika, excellenta, underbara och jävligt behändiga: cuuula ordlistan. Mmmm.. Lycka i själen och en jävla massa nostalgi. Mums. Tack för att du finns. Tack alla mina riktiga vänner, för att ni finns. Och tack för att jag får finnas som jag ÄR.
 
PS. Jag svarade: "Hej hej... Ingen fara, det löser sig. Tack ändå // Jenny"
 
 
Av blajblaj - 20 december 2013 08:52

.......NU!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards