blajblaj

Alla inlägg den 6 december 2013

Av blajblaj - 6 december 2013 16:21

Herregud, den där rutan där man kan göra reklam för sin blogg, "rampljuset" är ju nerlusad med skit. Bara en jäkla massa pubertal ångest. Ja inte bara pubertal utan rent ut sagt skit. Skit i tells you. Hu.


Hur som helst. Dagen gick bra, jag höll min lektion, var lite väl snabb i vändningarna och det var liksom lagom. Fick helt klart godkänt och ett: du kommer bli en JÄTTEBRA lärare! HEheheh ja, om hon bara visste vad jag tänker egentligen. Hehe. Diana var helt eld och lågor efteråt, jag är mest glad att det är över. Nu är det bara 4 dagar kvar och sen åker jag till Danmark. Egentligen har vi ett avslut (miniexaminering) av kursen på konstfack men jag måste sjuka mig. Men min lärare sa att jag kunde ta igen det på måt sätt efteråt.. Hmm, ja ja det löser sig, jag SKA till Danmark. Och det är inte så mycket att göra åt.   


Nä hörrni, nu tar jag helg. En lussebulle på det här och så lite mys. Mmmm....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards