blajblaj

Alla inlägg den 8 maj 2013

Av blajblaj - 8 maj 2013 16:03

Men jävla skitbloggplatsen. HADE ETT INLÄGG, DET VAR SPARAT. Nu är det borta. Skit.

Av blajblaj - 8 maj 2013 05:30

För då vaknar man arg. Jag somnade lite halvarg, och jävligt hungrig, och det får jag tydligen sota för nu. Skulle platta håret som vanligt och tar tag i en slinga precis vid örat. Får med mig toppen av örat när jag trycker till. Mmmm. Det gjorde ont. Och jag fick en blåsa som gick sönder direkt. Och sen tänkte jag: hur fan kyler man ner örat? Men tillslut hann hjärnan ifatt och jag tog en isbit. Men det tog säkert 10 minuter innan det började göra riktigt ont. Som det gör nu. Ajsansa.


Idag har jag öppningspasset, förhopnigsvis får jag gå extra tidigt och då kan jag åka och göra EN EXTRANYCKEL. Jag blir fortfarande lite arg när jag tänker på att 2 timmar av mitt liv gick åt till att bara vänta. Det var inte kul och jag tänker inte uppleva det igen. Nu kommer jag låta krass och pessimistisk och tråkig men, den enda man kan lita på är sig själv. Jag har haft problem med tillit så länge jag kan minnas, och eftersom det bara fortsätter hända saker som bevisar att jag har rätt så tänker jag fortsätta så här.


Helst vill jag bara stanna hemma, hann ju inte rita nånting igår. Var alldeles för arg, och hade för lite tid. Usch.


Nä nu ska jag sluta klaga: *** ge mig sinnesro, att acceptera det jag inte kan förändra, mod att förändra det jag kan och förstånd att inse skillnaden. Over n´out 



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards