blajblaj

Alla inlägg den 22 maj 2013

Av blajblaj - 22 maj 2013 05:04

Det var extremt tungt att gå upp idag. Hade så jäkla svårt att somna och det känns som om jag vknade ett par gånger under natten.. Bläk. Men men... Jag har morgonpass idag, och vi har ett stort event för ett annat av våra systerbolag och det gör att jag måste vara lite tidigare på jobbet. Dom ska nämligen äta frukost redan kl 08.00   


Och senare idag ska jag och systerbyster ut på landet, och ÄNTLIGEN sätta upp tältet! Yey! Det medför att jag kanske kan vara där ute mellan fredag och lördag. Mmmm. Söndagen blir en hjälpa-mamma&pappa-dag. OCh så tvättstugan såklart. 


Note to self: Byt sängkläder. Hahahah...


Det regnar och jag undrar om det kommer vara så här hela sommaren? Det vore ju förjävligt om man har väntat ut den extremt långa vintern, bara för att få en sån där jobbig svensk sommar som bara regnar bort. Uäk.   


Jag klämde lillfingret igår. Idag gör det jävligt ont. Hahahah.. Så klantig. Som vanligt. Nä nu ska jag sminka mig och sen blire jobbjobbjobb...


Hej då



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards