blajblaj

Alla inlägg den 21 maj 2013

Av blajblaj - 21 maj 2013 22:10

http://trettiotreanledningar.com/


Denna sida borde spridas ÖVERALLT. JÄMT. Och ja, jag ÄR feminist. Jag tycker om det ordet. Hej då.

Av blajblaj - 21 maj 2013 08:16

Hade skrivit ett långt fint inlägg om Karlstad och mitt ljuva liv i allmänhet, men tydligen har dom ändrat inställningarna och när jag tryckte på spara hade jag väntat FÖR LÄNGE. Jag va liksom redan utloggad av någon outgrundlig anledning. Asch..


Karlstad var fantastiskt. Roky Erickson var bra, lite för lobotomerad men BRA. Parkhäng var jävligt grejt. Fan va ja ginte pallar att skriva samma sak 2 gånger. Ok, nuff.


Igår var vi på AW med jobbet. Hade jag oxå skrivit om... Skit samma, det var TREVLIGT som fan! Och moderbolaget betalar. N och spanjoren surade och ville inte följa med, och antagligen var det därför de var trevligt! Hahahah... Men jag fick en lång pratstund med lillchifen och förklarade lite hur det ligger till med N och med Spanjoren och allt... Och det kommer nog bli toppen. Om jag bara kan ignorera N:s jävla negga.


Trodde dessutom att jag hade försovit mig, men sen insåg jag... Efter att jag hade ringt till N och sagt att jag försovit mig, att jag inte alls har försovit mig. Det e ju på stängningspasset som jag går upp typ 45 min för tidigt. Hahahah.. Så jag blir nog i tid i alla fall.


Nä nu ska jag spara ner på en gång och sminka mig. Ok. Hej då.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards