blajblaj

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av blajblaj - 9 maj 2013 11:18

Hela 4 dagar ska jag vara ledig. Det har jag egentligen redan berättat men bloggplatsen är som den är. Jag har varit ute på årets första skogsrunda nu på morgonen och det va så jäkla skönt. Det luktar redan sommar och så har det tydligen regnat inatt och det hjälper ju bara till att sprida alla mysiga skogslukter. Mmm.


Dessvärre har min mammas morbror, Bent, gått bort. Han har varit sjuk en längre tid och inatt fick han äntligen kila vidare. Det är konstigt, för även om det känns sorgligt och jävligt tråkigt så känns det liksom inte så mycket mer... Jag menar, dom bor ju i Danmark och vi sågs som mest 3-4 dagar om året. Men jag och syster funtar på att åka ner om 2 veckor. Syster har tagit semester sin sista vecka på jobbet, och jag kan säkert få ledigt, och även om det blir lite jobbigt så blir det nog skönt oxå. Vi kommer nämligen inte hinna till begravningen eftersom den kommer vara redan nästa vecka. Det är snabba bud i Danmark. Och Bent lämnar ju efter sig en fru, Betty, som inte har några egna släktingar och inga egna barn eller nåt. Så hon blir nog glad om vi kommer. Får se vad som händer...


Undrar vad man ska hitta på idag? Köpa takfärg och åka ut på landet? Hmmm, vi får se...   


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards