blajblaj

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av blajblaj - 12 juli 2013 15:44

Kolla:    Inte för att jag tror någon kommer hoppa av/tacka nej men ändå! Hahhaah, och det vore så sketakul och komma in som enda mongis! Hahahah...

Av blajblaj - 12 juli 2013 07:48

Idag har jag lite grejer på schemat. Ska först ut till Täby och lämna bilen, sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men till kvällen vankas grillning i vinterviken. Ja det va rju inte så mycket, hahah, men det känns mycket. Och det känns, framförallt. Jag fattar inte hur min hjärna funkar. Men, ja.. Jag måste lära mig saker och ting. Har bara svårt för det. Jag vill att alla ska vara som jag och tänka som jag och agera som jag. Men så är inte verkligheten. Och  det skulle ju vara sketatråkigt om det var så. EGENTLIGEN.


Jag har dessutom TOTALT snöat in på Pinks "just give me a reason".. Jag förvandlas till 14 år och med allt va det innebär.. Heheh, den är liksom hjärtekross gånger 2000 men superfin. Jag är så ledsen att jag missade henne när hon va här. Jag och N på jobbet snackade om att gå men sen rann det ut i sanden... Tror biljetterna va lite för dyra för 4:a barnsmorsan.. HEhehhe... Asch, det kommer kanske fler tillfällen.. Hrmf. 


Nu ska jag duscha.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards