blajblaj

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av blajblaj - 13 juli 2013 08:05

Syster ringde och väckte mig alldeles nyss. Från DANMARKSBÅTEN. Mmmm. Jag vill oxå. Men jag får snällt vänta en vecka. Heheh, det ska väl gå men fasiken va Danmarkssugen jag är nu.


Och idag lyser solen och det är klarblå himmel. Det är redan 17 grader och det LÄR ju bli en fuggin awesome dag. Jag måste dessvärre knata över till mormor och göra lite smörgåstårtor men efter det måste jag nog tvinga iväg mig själv och P till något typ av vatten. Woop! Ska nog få upp mormor så snart som möjligt. Men måste nog vänta till 9 för då öppnar affären, OM det skulle va nåt som e glömt. 


Och jag har börjat få upp hoppet angående konstfack. Igår när jag såg beskedet kändes det ingenting, mer: Fan va häftigt och HUR FAN gick det till? idag känner jag: FAAAAN va gärna jag vill komma in på konstfack NUUUUU! Men men, det enda som sker är ju att man hoppas och hoppas och så får man ett nej och då får man vara lite ledsen nån dag, men sen äre ju bara att gå vidare. Och så gör jag som planen och söker nästa år igen. 


Nu gick jag in på konstfack och kollade runt lite och på förstasidan står: "Vi har platser kvar till ämneslärarutbildningen, sök innan 9:e aug". Hehehe, dom kanske MÅSTE ta in mig på grund av för lite sökanden! Hehe, inte mig emot. 


Nä nu sk aspela lite och sen.. Morrmorr!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards