blajblaj

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av blajblaj - 17 juli 2013 07:44

Jag funtade på att sticka ut och plocka blåbär. Vet inte riktigt om dom har hunnit komma än men man vill ju inte vara försent ute! Fast jag har för mig att jag var i Danmark ungefär samtidigt förra året och att jag plockade blåbär när jag hade kommit hem. Och att det då fanns miljarders.


Och så får vi hoppas att P inte läser här, men jag har hittat 2 stycken presenter till honom! Woohoo.. Han fyller år den 18:e aug och jag tänkte vara ute i god tid. När det gäller presenter minns jag allt. FÖRLÅT Emma att jag glömde dig, men jag har för mig att jag gjorde det förra året oxå? Fy mig. MEN.. Present har jag fixat. Hahahah, fast det kanske inte är en dedikerad FÖDELSEDAGS present just, men ändå!   


Jag måste fan ta mig ut idag. Har inte varit utanför lägenheten på 2 dagar- HEhehe... Fast jag tänker inte ha dåligt samvete för de. Jag behöver sånt ibland. Bara få vara och just, slippa gemene man. Men idag. Idag måste jag göra nåt.


     


Snart ere Danmark. Mmmm. Jag vet att jag tjatar men det e bara för att jag längtar så mycket. Ni får ta det   .  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards