blajblaj

Alla inlägg den 15 juli 2013

Nu

Av blajblaj - 15 juli 2013 18:24

börjar det kännas att jag inte har gjort ett endaste skit idag. Eller ok jag har diskat och ritat och kollat film. Men rastlösheten kommer som ett brev på posten. Bläk. Promenad? Laga mat? RIta lite till? Fan vet.        Hunden är inte klar. Heheh...


Jaha. Ja. Vad säger man. Hej då

Av blajblaj - 15 juli 2013 08:56

Ja och då menar jag inte att jag ska spränga skiten utan istället städa. Heheheh... Det var bra länge sen jag gjorde det nu, opch det ÄÄÄÄR ju så skönt när det e klart!    Det är dessutom ganska trist väder och jag har ingen bil. Så mitt utbud av aktiviteter är ändå begränsat. Helst skulle jag vilja ha en studio eller liknande att bara dra mig undan till och måla. Jag är så jäkla inne i målandet just nu.


             


Och det är kanske tur det, eftersom jag SKA in på konstafack! Hahahah, jag veeet. Jag är bara reserv, men tänkt!! Tänkt va fantastiskt om jag kommer in!!! Jag kanske borde höra av mig till lillchifen och flagga... Hmmm. Asch vi får se...


Och snart Danmark. Mmmm. Och sen P:s familjs stuga. Mmmmm. Nu ska jag teckna lite. Wooop



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards