blajblaj

Alla inlägg den 18 juli 2013

Av blajblaj - 18 juli 2013 18:24

Och det var jäkligt nice:            Mmm. Jag vet. Jag e skitsnygg. Höhöhö!


Åhhh va gärna jag vill gå på konstfack! SÅ. JÄVLA. GÄRNA. Håll alla tummar ni har för mig!

Av blajblaj - 18 juli 2013 10:29

Jag gillar ju inte att sova länge på morgnarna men idag gick det bara inte att gå upp. Sov tills kloclan var 10.02 MEn det var jävligt gött. Och nu är jag redo. Hade värsta planen på att packa ner lite matsäck och dra ut nånstans och sola lite, meeeen... Sen kom livet ifatt mig och jag blev lat och människoskygg. Får se om jag tar mig ut om nån timme. Heheheh...


ÅHHHH va jag hoppas på KONSTFACK!! Hoppashoppashoppashoppashoppashoppas!!!!!!!


Undrar vart solen kommer ifrån, sett från mitt hem alltså? Hmm.. Man vill ju inte knata iväg, hitta nåt ensamt ställe och sen bli av med solen. Hmmm,.. Asch vi får se.


Jag läser en skitbra bok just nu: "Mörk Jord" av Belinda Bauer. Har haft lite svårt för läsandet senaste typ 1-2 åren, men det är bara för att jag har gjort massa annat i omgångar. Typ stickat vantar, ritat, målat med akvarell, sytt gardiner, spelat dataspel och virkat korthållare. Men nu verkar det vända. Väldigt praktiskt så här inför 2 veckors semester hemifrån. Nästa bok blir "Tsidagarna med Morrie" av Mitch Albom som jag har lånat av Steeen. Det e skönt med korta pocketböcker när man varit ifrån textraderna så länge. Det går lättare då.   


Ok, lite candy crush och sen ut? Hej då







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards