blajblaj

Alla inlägg den 3 juli 2014

Av blajblaj - 3 juli 2014 10:26

Igår tog jag en riktigt lång promenad, jag gick genom skogen från fiskis, via golfbanan och hela vägen till erstaviksbadet... Ja det säger kanske inte dig så mycket men det är ungefär 1 tim promenad åt ena hållet! Och så ett skadat knä på det, så det blev tog typ 3 timmar totalt. Hade sjukt ont ett par timmar efter hemkomst, men jag tog en ipren och nu på morgonen var det typ bra igen   Jag lyckades nästan undvika ovädret oxå, hade sol hela vägen, även om jag var förföljd av tunga svarta moln, och det åskade som fan, hela vägen hem... Det började dock regna när jag kom tillbaka till golfbanan, men då är det typ 10 min hem. Så det gick alldeles utmärkt, hade oxå med mig en regnponcho så jag blev inte alltför blöt...


Idag har tvättstugan och är JÄTTEpysselsugen. Jag tror jag ska ta en sväng till värmdö och handla lite grejsamojs på jula. Har ju egentligen inga pengar (eftersom jobbhelvetet var tvungen att ta betalt för lite jävla semester   ) men jag måste ändå hitta på nåt, har blivit rastlös som fan. Har ju VILAT extremt mycket senaste veckorna så det är fan på tiden jag gör nåt.


Men först tvättstugan... Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards