blajblaj

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av blajblaj - 4 juli 2014 11:31

Jag är kluven... Är med Mormor på apoteket, och hon hämtar en massa tabletter och vi träffar på väninnor som gör likadant. Å ena sidan är det ju toppen med medicin men å andra sidan undrar jag om det är helt nödvändigt!?

Av blajblaj - 4 juli 2014 08:30

Det blir så när man e ledig. Jag har fått försmak på pensionens sötebrödsdagar! Hahaahah, ja jag längtar osunt mycket tills dess.


Idag ska jag ta det lugnt nu på morgonen, ta mig till mormor vid 11-snåret, få med mig henne ner till centrum och handla lite och sen får vi se vad klockan är. Är den inte alltför mycket drar jag nog ut en sväng till landet. Men det tar ju sin tid att både gå ner och hem för damen så jag får nog se hur det blir med där... Ingen idé att planera nåt.


Jag hade lite kaos i huvvet igår och tur va väl det, för det gav mig ett välbehövligt ryck att rensa i köket. Jag änvänder ju det som typ atelje/pysselrum och det blir lätt att jag bara tar fram och tar fram utan att ställa tillbaka. Sen har jag ju oftast fler grejer på gång samtidigt och då är det svårt att lägga undan saker och ting. MEN, nu kom rycket i alla fall och nu har jag jättefint och rent i köket. Mums.


Kollar ju slaviskt på "Sommar med Ernst" och fy fan va bra känsla jag har efter varje program, han är verkligen genombra. Lite väl hurtig kanske men jag gillar det. Det behövs TA MIG FAN fler positiva människor i den här Världen!


 

Jag och min kompis Ernst.

Vilken sommar det var!


Ok nog med stalkerbeteende, hahahha... Nu ska jag göra mig iordning... Ajö!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards