blajblaj

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av blajblaj - 10 juli 2014 09:30

Gårdagen, blev riktigt bra. Först drog jag iväg till Nacka Rehabcenter, där fick jag träffa Debbie som gjorde en del tester på mitt knä och sen gav mig en sjuhelvetes massa övningar. Dessa ska jag göra framöver. Har en tid till hos henne på måndag, mest bara för att dubbelkolla så det inte har uppstått några frågor eller så... Sen går både hon och jag på semester, och nästa tid har jag inte förrän i augusti. Tills dess får jag se till att träna ordentligt. Har som sagt JÄVLA många övningar...   


Sen åkte jag hem, sydde mormors klänning och när den var klar tog jag mig en promenad till henne och lämnade den. Dom åker ju till Danmark på lördag morgon och hon ville så gärna ha klänningen med så det var liksom lika bra. Vid halv fem drog jag hem och tog en dusch, och började göra mig iordning för att sticka iväg med P och möta upp hans syster, mamma och syskonbarn. Det blev tillslut bestämt att vi tog oss ut till landet, och där grillade vi en massa mat och satt sen och pratade strunt till halv elva... Sjukt mysigt och trevligt. Dock lite jobbigt för stackars P som hade varit uppe sen tidigt och dessutom ska jobba idag... Hehehe, men en dag i trött het klarar man. 


Om ni vill ha lite uppfriskande nytt att läsa så har jag ett bloggtips: Lady Dahmer , jävligt provocerande feminst som brinner för genusfrågor men som också tar upp det pågående tjockishatet som finns där ute. Det är sjukt befriande att läsa hennes tänkvärda poster på instagram ladydahmers och det är ögonöppnande som fan! Om man vågar se sina egna brister vill säga... Men det är såklart upp till var och en. I FRIKKIN love it.


Nu ska jag strax bege mig ut till landet igen. På vägen ska jag stanna och hos P:s syster i gustavsberg och hämta en nyckel till huset i loftahammar. Hon kommer förhoppningsvis komma dit på tisdagen efter att vi har kommit fram. Det ska bli jävligt nice, det blir en favorit i repris från förra året! Åhh, jag äe visserligen ledig, men nu väntar semester på riktigt. Hem till Danmark, få gå på promenader längs stranden, känn lukten av tång och hav och bara vara. Mmmmm! Och sen Svenska kusten. Lika bra det.   Life is good.







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards