blajblaj

Alla inlägg den 28 juli 2014

Av blajblaj - 28 juli 2014 08:18

Ja då var semestern "över" för det här året... Ja, jag är ju ledig en hel månad till så jag klagar inte ett dugg, men nu är det stora resandet över. Eller över och över, jag har fått världens bästa födelsedagspresent av min bästa syster: på fredag BJUDER hon mig till en weekend i London!!! WTF?!?!?! OCH jag får 1000 kr i shoppingpengar!! Det är helt sjukt, men hon ville göra det här och då tänker jag inte hindra henne! Hahahah... Vi har planer på att gå och se The Dungeons och London Sealife Aqarium vilket antagligen kommer bli lika jävla skithäftigt som sista jag var där och såg Harry Potter tour. PUH! Och så ska vi såklart till PRIMARK!! Jag tänker shoppa ihälj mig. Bara så ni vet.


Ok tillbaka till lite uppdatering, det va ju ett tag sen jag skrev... Vädergudarna har verkligen varit med oss dessa 2 veckor, jag har till och med fått en bränna! Det va fan inte igår... OCh inget soleksem direkt, liiitegrann på bröstet men det är borta nu. Gött som fan. Jag har hunnit läsa typ 4 böcker hittills, visserligen "bara" Sagan om Isfolket, som jag har läst tidigare typ 1000 gånger, men ändå! Jag har plockat blåbär 2 gånger, fick dock ingenting nån av gångerna. Ska göra lite sylt av den litern jag hittade i källvik, men det blir inte mycket... Funtar på en tur till dalom för att hitta bär, men det kanske är slut där med... Hmm... Tänkte bildbomba men det tar för lång tid att ladda bilderna, det får bli imorrn kanske..   


Och nu kommer jag kanske få spö, men jag måste säga att jag längtar efter att skolan ska börja igen. Det känns helt galet och jag är lite rädd oxå, men mest spänt förväntansfull. Och fatta grejen: nu kommer VI vara 2:or! Det kommer komma en massa 1:a gluttare!! Hahhha, galet, galet...


Åh juuust det, jag fick ju lön oxå! Och tro det eller ej, men jag fick ut 15 000 bagis! EFTER justeringen! Är det inte ren jävla tur så vet inte jag vad som är det. Heheheh... Undrar om jag hade förlorat på att ta en klumpsumma, jag tror fan att dom försökte blåsa mig på pengar... Hrmf, hur som helst nu är det fix och jag överlever tills CSN kommer igång! Wooohooo!


Ok nu ska jag göra mig iordning och så dra ut på landet för en kontroll.  Vi missade ju ovädret igår helt och hållet, men tydligen drog det äver stockholm å det grövsta. Jag är rädd att landet inte ens står kvar!?! Heheh, wish me luck!


Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards