blajblaj

Alla inlägg den 1 september 2015

Av blajblaj - 1 september 2015 07:32

Igår hade vi ett litet mjukstartande, men idag kör vi igång på riktigt. Workshop i hur en bygger möbler av kartong. Ingår i själva designdelen av utbildningen.. Ja, det kommer ju alla kurser detta år göra, vilket är helt awesome. Jag kommer älska det här året, jag vet det. 


Igår hade vi tvättstugan, vi försöker byta vår rutin från söndag eftermiddag, till måndag kväll. Än så länge känns det... Så där. Jag är ju så jävulskt trött på kvällarna. Hade egentligen en läxa också, men ja, det kommer inte bli något av det. Jag hann inte. Det ordnar sig nog ändå, tror jag... Hehe...


Det verkar som om det regnar också, och jag har glömt min jacka i bilen, som nu P har på dagarna... Fasiken. Har inget paraply som går att använda heller. MEN, jag och syster åker ju till London alldeles strax så då kan jag kanske köpa ett på primark! Woohoo... Är så peppad, det ska bli så jävla nice.


Nä nu ska jag göra mig iordning, ska åka strax. Hej då 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards