blajblaj

Alla inlägg den 5 september 2015

Av blajblaj - 5 september 2015 09:55

Först var det måndag och kursstart. Nu är det lördag. Så känns det. Hahha.. Men veckan har varit väldigt bra. Jag ÄLSKAR att gjuta. Jag älskar gips, jag älskar lera, jag älskar keramik. Mums. 


Jag är på en så jävla svår bana på candy crush att jag ta mig fan blir galen. Den är inte gjord för att klaras. Eller... jo, det är bara att nöta. Tillslut går det. Tillslut... Argh!


Jag har hittat en ny blogg! Kvasthilda heter den. Och jag bara, jag vet inte! Jag läser det som en hon, och jag tycker hon verkar så sjukt bra. Vet inte varför, en känsla bara... Hahha.. Lokförare, svär som en borstbindare och tar fina foton. Stort plus att hon tar många foton från loket! 


Idag blir det landet. Jag hoppas äpplena som jag ska få palla från jobbet, inte har blivit dåliga så jag kan få göra äppelmos! Har aldrig gjort det förut och eftersom jag får äpplena gratis känns det ÄNNU bättre. Hhaha... Men håll tummarna att dom finns kvar och är ätliga. 


Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards