blajblaj

Alla inlägg den 2 september 2015

Av blajblaj - 2 september 2015 08:18

Ja nåt är definitivt fel i min mage. Inget av de recpetfria grejer jag köpt, hjälper och jag börjar bli rädd att jag måste gå till läkare. Hrmf. BÖrjade känna av ett munsår igår och trots salva har det blivit sämre. Sånt brukar ju höra ihop med stress och just problem i magtrakten... Men, men. Det löser sig. Vaknade när klockan ringde och insåg att jag hade glömt gå till bilen och hämtat min jacka. Det regnade nämligen igår, och ännu värre idag. SÅ jag hastade upp och talade om det för P så han visste om att jag skulle hänka till bilen, och inte bara gick utan mig. Efter det blev jag pigg och tänkte att jag lika gärna kunde göra lite sylt, vilket jag också gjorde. Men jag har en massa lingon kvar, så förhoppningsvis orkar jag fixa resten ikväll när jag kommer hem från skolan. Tog dessutom tag i en liten del av monsterdisken vi samlat på oss under de senaste dagarna, men jag orkar verkligen inte göra allt. Heheh.. Låter det hamna i "hoppas-jag-orkar-göra-det-när-jag-kommer-hem-högen" 


Nu behöver jag lokalisera en kurslitteratur bok. Wish me luck. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards