blajblaj

Alla inlägg den 11 september 2015

Av blajblaj - 11 september 2015 07:33

Det är dagens utbud. Vaknade av mensvärkar ganska precis när klockan ringde. Lagom kul eftersom vi ska till linneberget i helgen. Jag visste ju att den va på väg men jag blir liksom alltid lika besviken när den kommer... Bläschh. Så nu har jag värkar och är ganska sur. Som tur är har vi "bara" ett besök på medelhavsmuseet idag och det startar kl 13.00 SÅ jag kan slänga mig i soffan ett par timmar och bara softa. Ta en treo och typ bara ha det drägligt.   


Jag har gjort mig en stor kopp te, Blue Fruit, och av någon anledning slog det an en jäkla massa moraflashes! Hahha, asså, dom bra moraminnena! Inget cepe och bara fina vänner. Det får mig att tänka på farmor och jävlar va jag kan sakna henne ibland. Mmm, jag får luktminnen.. 


Nu är snickerikursen färdig. Jag kom därifrån med en bricka som är väldigt välgjord, en låda som är väldigt salrvig och... Förvaring får jag väl kalla det: det är en bottenplatta och så har jag borrat hål för att trycka ned rundstav i kanten. Och så ska jag linda typ hampa tråd runt varje för att få till en "vägg".... Heheh. SVårt att förklara men... Det blir helt ok iaf.


Och jag har två uppgifter som jag MÅSTE fixa åt styrelsen. 1. Jag ska ringa en snubbe som har en vagn stående på vår mark, och berätta att den måste bort. 2. Jag måste skriva städdagslistor. BOrde göra det direkt. Listorna alltså. Känns inte rimligt att ringa någon så här tidigt. Heheh... FÅr bara lov att komma ihåg det innan städdagen. Hrmf.


Ja ja.. LIstor och sen soffa... Hej då   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards