blajblaj

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2016

Nytta

Av blajblaj - 11 augusti 2016 19:21

Jag har gjort nytta. Har tömt porta pottin, diskat, damsugit, tvättat, vädrat och lagat middag. Men jag fick en så himla konstig... Magåkomma? Helt plötsligt. Det var medan jag väntade på att spagettin skulle koka och korven steka färdigt, så bara började det mola precis under tuttarna högt upp i magen ( jag har hört att det heter magmunnen, vet ej om det är sant... ) och sen blev det värre och värre väldigt snabbt och jag blev illamående och jättedålig. Men så kom jag på att jag inte hade ätit särskilt mycket och att jag borde testa att få i mig maten som jag lagat. Sagt och gjort och nu är magontet borta. Så jävla underligt.

Vädret har varit underligt det med, regn och sol och storm och lugn. Har börjat packa lite smått och bestämt med pappa att vi ska äta tillsammans imorrn. Jag och L kommer åka ut och hämta bilen vid 18.00 tiden. Det blir bra.

Såg musen igen. Hen är helt orädd. Jag tog flera steg mot den och pratade med den och den bara tittade lite slött på mig för att sen kila in under diskbänken och vidare under kylen. Den verkade inte bry sig om mig alls. Haha! Den springer runt i tältet as we speak! Hehe... Men jag ser inget musbajs och inget är gnagt. Så den får väl vara då.. :-)

Shit vad den här sommaren gick fort. Känns som jag inte hunnit märka den ens.. Ännu det ju lite kvar oxå. Men kl är tjugo över sju och det börjat bli kallt redan. Får ta och tända ljusen. Ska sätta på nån film. Såg första alien tidigare idag, den e fan grym. Kanske tar tvåan.. Ajö

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards