blajblaj

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2016

Dags igen?

Av blajblaj - 21 augusti 2016 10:38

Det här jävla livet alltså.. Efter en skön vecka i Danmark så kom vi hem. Och ja... Ja, jag orkar inte riktigt beskriva hur och vad och varför för jag förstår inte riktigt själv men vad det verkar så jag ensam igen. Och det känns ok. Jag måste nog bli ihop med mig själv igen om jag ska kunna vara med någon annan. Nu känner jag mig sorgsen och jag tror L är ledsnare än jag. Jag har lite dåligt samvete för det. Men han sa vissa saker som jag tog som orimliga och då kan det bara gå på ett sätt. Men jag är lite i chock måste jag säga. Även om jag är på det klara med att det här återigen är livet som visar sig. Jag landar på fötterna. Det gör jag alltid.

Veckan i Danmark var fantastisk. Sol, bad, god mat och shopping varje dag. Ville inte åka hem. Hade det inte varit för att jag och D från klassen ska till England så hade jag kanske stannat! Hahha.. Eller nja, jag hade ju pappas bil och den ville han ha tillbaka såklart men... Hehe.. Men i övrigt. Resan gick smärtfritt, tyckte jag, och ja sen blev det ju som det blev. Har inte sovit mycket inatt men det gör inget. L vill fortsätta prata men jag tror inte på det. Det får bli så här nu. Han kommer över det, precis som jag. Men ja tiden får väl utvisa..

Ikväll kommer D ut och vi ska planera det sista inför resan! Vi ska käka middag och bara ha det mysigt. Det känns bra. Och jag är så PEPP inför festivalen! Pepp!!!! :-)

Står just nu och väntar på bussen i kolvik. Snart hemma.. Ska bli skönt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards