blajblaj

Direktlänk till inlägg 1 september 2016

Sista skoldagen för veckan!

Av blajblaj - 1 september 2016 18:28

Imorrn, självstudier och sen, hääälg! Egentligen skulle ju Stina och Mats kommit denna helg för lite ohämmat samkväm men pga av ändrade scheman och dyl blir det inte av. Jag gråter lite blod men inser att det är som det är. Jag får försöka ta mig till Karlstad istället. Behöver ( <3 ! ) se den nya människan och varför inte passa på att göra min "det går över" tatuering?! Mmmm... Det vore sniceigt! Dessutom saknar jag inte bara människorna där jag saknar hela staden. Sist jag var där var jag så dumpad och ledsen och förstörd, och jag vill inte minnas karlstad så. Hahah!! Jag vill minnas den eviga festen. Hahah!!! Nåväl, ska kolla på datum... Och dubbelkolla med Stina. :-)

Är fortfarande lite låg. Men jag ska få mens inom kort och då blir det så. Messade L idag och frågade när han tänkte komma till stan.. Vi behöver byta grejer och, ja, prata ut. Göra slut ordentligt. Inte kul men sant. Det kommer bli bra, jag vet ju det men. MEN.

Verkar vara inblandad i någon form av beef med E i klassen också... Hon verkar riktigt sur/arg/irriterad på mig och jag vet inte varför. Hon verkar vilka dra med Tove i det oxå men.. Ja, det går bara till en viss gräns, T är så nyfiken och social att hon inte kan ignorera någon för länge. Kan tänka mig några anledningar men dom verkar så långsinta och nästan orimliga så jag fortsätter tänka att jag inte vet. Bjöd dessutom in klassen (vi är nuförtiden 10 st) på en grillkväll på måndag nästa vecka. S, F, D, A och Z blev superpepp men T och E satt och surade. Hahah.. Ja det är ju faktiskt deras förlust, det måste jag ändå tillstå. Det är inte ofta jag bjuder in till socialt umgänge så ta chansen säger jag bara! Hehe.. Men dom slipper om dom inte vill. Inte som att jag behöver deras sällskap heller. :-) Sen har vi L och C som liksom passerar någon annanstans. Får se om dom kommer med. L skulle jag uppskatta men C är ju den person som störde utställningen med fylla och är allmänt jobbig. Men men. Alla är välkomna.

Har precis streamat näst sista avsnittet av Sommar med Ernst. Sjukt skönt att det faktiskt är ett avsnitt kvar. Det känns som att det gäller sommaren överlag. Det är liksom lite kvar, inte helt slut. :-)

Håller på att laga mat, det går långsamt. Hahah... Allt på landet går långsamt. Just ja, träffade en av damerna från campingen på bussen imorse och vi satt och snackade hela vägen. Hon kallas för Sigge och är as skön. Ska bli kompis med henne tänker jag. Får ta henne på orden och sticka över nån kväll på en kopp kaffe. :-)

Nä dags för mat. Ajö.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blajblaj - 23 september 2017 02:57

Gud, ge mig sinnesro. Att acceptera det jag inte kan förändra. Mod att förändra det jag kan, och förstånd att inse skillnaden. Ibland behöver jag påminna mig. ...

Av blajblaj - 8 juli 2017 10:30

Nu har vi fått hit alla grejer. Det är totalt kaos. Haha. Vi är dessutom likadana så det lär ta några månader innan allt är uppackat. En låda i taget. Längtar efter skolan. Hatar verkligen mitt nya jobb. Hemstädningar is the worst. Men det är ju ...

Av blajblaj - 24 juni 2017 07:31

Har totalt glömt bloggen. Men antagligen behöver jag den inte längre? Har ett förhållande där jag kan vara mig själv till 100% och vi pratar om allt. Behöver inte ventilera mig antar jag... Samtidigt saknar jag att skriva av mig. Vi ska flytta, t...

Av blajblaj - 21 februari 2017 21:13

För många, för få. Livet är så jäkla flyktigt, vi vet aldrig vad som väntar... Och kan vi någonsin säga att vi känner en annan människa? Jag hoppas och tror du har det bättre där du är nu, Fredrik. Frid tillslut. Jobbade inte i helgen, det gick i...

Av blajblaj - 16 februari 2017 06:13

Det är torsdag innan jobbhelg. Orkar egentligen inte alls jobba den här helgen. Det är mycket jobbigare att jobba helg när jag "jobbar" heltid under veckan. Det blir så fruktansvärt långt mellan ledigheten... Men en bra sak är lön. På fredag. Måste t...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards