blajblaj

Alla inlägg den 2 oktober 2016

Av blajblaj - 2 oktober 2016 02:25

Somnade nog förtidigt igår. För jag vaknade nyss och nu kan jag inte somna om.

Kalaset blev jättelyckat och var supertrevligt. Egentligen visste jag ju att det skulle bli det men ja, jag gör alltid så när jag får för mig att något kommer bli jobbigt. Hetsar upp mig och tror det kommer bli just jobbigt. Hehe... Mamma fick lite roliga saker och vi åt god paj med sallad. Det var riktigt bra helt enkelt.

Det är ca en vecka kvar till mens och jag är rätt ilsken. Det är som vanligt så det är inga konstigheter. Men just denna gång har jag asont i tuttarna. Det är störigt.

Är så jäkla glad att mamma valde att ha kalaset på lördagen, vi har tradition på söndagar annars. Men det här gör ju att det känns som att det var söndag igår och när det nu är söndag idag så får jag, mentalt, en extra dag!! Haha. Nä inte egentligen men nästan.

Hmmm.. Eftersom jag ändå inte kan sova kan jag kanske sätta mig ute och kolla på stjärnorna. Ett nytt nöje jag har börjat med innan jag gör och lägger mig. Men det var molnigt igårkväll så jag såg inte så mycket. Det kanske är bättre nu... Asch, somnar väl om nångång oxå. :-) hahaha...

Godnatt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards