blajblaj

Alla inlägg den 22 oktober 2016

Av blajblaj - 22 oktober 2016 06:38

Jag försökte blogga igår men allt hängde sig och så var det med det.

Har gjort slut. Hur en nu gör slut med någon en knappt träffat? Jag insåg att kombinationen mellan våra två personer var åt helvete. Men faan alltså, jag är så trött på allt. Jag är rädd och även om jag inte känner mig ensam direkt så är jag rädd för att dö ensam och bortglömd. Jag gillar verkligen den här killen, vi delar så sjukt mycket: åsikter, humor, värderingar... Jag tycker ju liksom nånstans att det borde funka. Och nu är jag såklart rädd för att jag tog fel beslut. Men när, en ska inte behöva kämpa för ett förhållande redan första 2 veckorna! Det är inte rimligt. JAG vill inte behöva göra det. Läste ett inlägg på maskrosbarns hemsida om dysfunktionella relationer och den var så Spot on. Ska läsa den igen tror jag...Så kanske känslan av ånger släpper lite? Fast jag vet att jag tog rätt beslut, det är bara att det är så ledsamt att det var det beslutet som var rätt :-(

Idag ska jag jobba. Det blir bra. Skingra tankarna. Det har varit full storm under natten och jag har vaknat då och då. Fast jag har vant mig rätt mycket. Har inte vagnen vält än så gör den nog inte det. Ska ta bussen idag. Imorrn går ingen som passar men idag gör det. Tycker ju om att gå men... Nä inte idag.

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards