blajblaj

Alla inlägg den 17 oktober 2016

Av blajblaj - 17 oktober 2016 08:49

Ja helgen spenderades i Sundsvall. Den var fantastisk. Vi tog det mycket lugnt och det blev mest en massa närhet, tecknat och mat. Jag är så jävla nöjd. Men jag TÄNKER INTE göra en Linus. Jag tänker ta det jävligt easy och chilla. Yes. Inte snurra iväg upp i molnen... Jag stannar på marken. Men det känns sjukt jävla göttigt i magen. Tusen gånger mer än med L. Hahaha vafan, tusen gånger mer än någonsin. Ok. Nuff.

Idag hade jag vilda planer på att åka och hämta ett paket som är jävligt skumt. Beställde det från en tygaffär den 4:e oktober och sen fick jag en sån där länk där jag kan följa paketet. Sen såg jag att det anlänt till ett dhl ställe i Tyresö. Och sen har det varit tyst. Igen avi, inget meddelande om ankomst ,ingenting. Så jag borde åka dit och fråga vad fan det är frågan om. Men. Jag måste också plugga! Fast å andra sidan kan jag ju läsa på bussen. Hehe precis som jag sa att jag skulle på bussen till Sundsvall. Och inte gjorde. Haha... Hmrf. Nåväl. Borde verkligen. Ska kolla buss. :-)

Ajö

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards