blajblaj

Alla inlägg den 27 oktober 2016

Av blajblaj - 27 oktober 2016 06:53

Alltså när jag vaknar och det är becksvart och ösregnar då är det faan svårt att ta sig upp. Jävla tur att jag köpte portapottin för jag hade dött om jag måst gå ut och till toan både nattetid men också på morgonen. Tur att jag inte gör nr 2 direkt när jag vaknar eller på natten! Puh! Haha...

Idag har jag redovisning av min mode gestaltning. Jag har stickat fram någon form av plagg samtidigt som jag funderat över kroppen, genus, funktion. Typ. Låter det flummigt? Ja men se på fan, det är det också. Och nu vill jag inget hellre än att bli filosof. Så vi får se hur det blir med allt. Haha.

Det suger som fan i resetarmen oxå. Vi har fått vårt schema för nästa kurs och den sträcker sig över jul och då är det som bekant en maaaaassa självstudier! Borde!!! Vill!!! Hrmf. Vi får se. Är visst lika fattig nu som för ett år sen. Och två år sen.

Har hyrbil i helgen, Martin skulle ju ha kommit men... Ja. Du vet. Så nu har jag istället en hel hög med fix. Bla Ikea, jula, storhandla på Willys och tvätta hos mamma och pappa. :-) Det kommer bli stressigt. Men kul. Ska försöka att inte grotta ner mig i Martintänk, men det är svårt.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards