blajblaj

Alla inlägg den 20 oktober 2016

Av blajblaj - 20 oktober 2016 21:01

Jag är less på allt nu. Vad är det för fel på mig? Det var inte så här livet bli. För 15 år sen lekte livet. Ja det var jobbigt. Ja alkoholen hade redan då grepp om mig men jag hade hopp. Nu känns det mest som att inget spelar roll. Jag kan vara hur glad som helst och jag kan vara positiv och jag försöker vara en god och bra människa men faaaaaan. Här sitter jag. Så jävla ensam och knasig och patetisk. Tar konsekvent fel beslut och kräver för mycket att alla i min närhet. Inklusive mig själv. Det var inte så här det skulle bli. Förlåt. Förlåt för alla gånger jag säger saker utan att tänka efter först. Förlåt för allt jag tar för givet. Förlåt för att jag tror att jag är bättre än andra ibland. Förlåt för allt dumt.

Vissa kvällar är det bara tungt antar jag. Men jag skulle ju inte vara jag om jag inte nånstans tror att det måste vara tungt vissa kvällar för att de andra kvällarna ska vara bra. Eller hur.

Nu ska jag kolla på nån rolig film och sova. Godnatt

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards