blajblaj

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av blajblaj - 2 juli 2012 08:20

Jag sov så där cepigt inatt igen. Fattar inte. Fast jag fattar inte att jag fortfarande skriver om det. Jag borde bara ge upp och acceptera. Nu är det så här att jag sover som en jävla mupp ibland. Så.  


Alldeles strax bär det av mot K-stad och Steeen. FY FAN va jag längtar. Det kommer bli magiskt. Och S, ju mer jag tänker på det, dessto säkrare blir jag, har lite grejer som helt talar FÖR. Som jag normalt sett inte har, om man säger så. Men va fan. Det ordnar sig, eller hur! Vi håller oss till planen, så blir det toppenfint.   


Fan, jag tror jag behöver lite mer medelhavssol. Hmmm, where to go? Och förresten har jag hittat mitt nästa drömresmål:


http://www.gonomad.com/destinations/0512/uruguay.html


Helt seriöst. Ett litet samhälle i Uruguay, helt utan elektricitet, rinnande vatten och stress. Uppbyggt av ett gäng hippisar på 60-talet. Mmm. Vill dit. Får se när det händer!   


Nu är det dags att fixa det sista. Sen drar jag. Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards