blajblaj

Alla inlägg den 5 juli 2012

Av blajblaj - 5 juli 2012 17:43

Är "hemma" för en liten dusch/bytakläder/dricka vatten-paus, men snart hoppar jag på hästen igen... Lämnade Stina med fler på en solig gräsmatta, och vet ni. Det känns som om jag bor här. Jag har aldrig känt mig så hemma någonstans, som jag gör här. Jag vet, inte direkt en bra meningsuppbyggnad, men va fan! Det skiter jag i   . Just nu försöker jag sluta eftersvettas och det är inte lätt kan jag säga. Det är typ 25 grader och stekande sol. F´låt, man ska inte klaga på vädret, och speciellt inte när man befinner sig på dessa breddgrader! Heheheheh


Ok, vi hörs sen

Av blajblaj - 5 juli 2012 12:22

Mmm... Känner mig bakis. Så jävla weird, men ja, det har ju hänt förr. Trots noll intag av alkohol, så är ju bara grejen att vara vaken från halv sex på morgonen till klockan  två eller när fan det va, gaaaanska tungt för kroppen. Hur som helst är vi uppe nu, har hunnit kolla på Grease och fixar just nu, sista kaffet inför lite ölhäng i parken. Mmm.


Over n´out 

Av blajblaj - 5 juli 2012 02:07

Har sett Seether(?), Frickin Flogging Molly som rockade ceeepehårt! Och så Graveyard... Och Chirs Cornell. Jag är nöjd. Nu måste jag sova, Stina har precis däckat i soffan. Hahhaa som vanligt   


Gonatt 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards