blajblaj

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av blajblaj - 3 juli 2012 08:00

Ja då har jag återigen bevisat min egen mänsklighet. Fan. Tur att jag är här. Tur att jag har Stina. Tur att jag är jag. Tur att jag tycker som jag tycker. Tur att åtminstone DET känns bra. Och tur att jag har Oscar som kan ge mig manliga råd. Och tur att jag helt enkelt gillar livet så mycket som jag gör.    Nog med klag, lite får jag ju faktiskt skylla mig själv. Även om det ta mig fan inte bara är mitt fel! Men ok. Jag får gilla läget och göra som jag alltid gör när jag får ett tillfälligt setback. Andast, ta det lugnt, känn efter i magen och sen bara... Deal with it. Det kommer bli bra... Jag vet. Men mecket... MECKET!!! Gah. Nog klagat var det...


Jag är här. I Karlstad och det äger. Jag älskar att vara här, jag älskar att hänga med Steen, och Satan och Majsan... Och allt annat som är Karlstad. Igår tog jag och Stina och beställde hemkörning på en massa mat. Och sen kollade vi film/tv och sen tog vi en promenad... Och sen kollade vi film, och sen gick vi och la oss. Jag sov bra. Vaknade ett par gånger, men somnade om direkt. Mmm. Så kan det vara ibland. Men jag tror jag också är allergisk mot katterna.    Känns lagom kul. 


Det verkar som om jag höll mitt löfte och tog med mig solen till Karlstad, idag vankas picknick och slöhäng... Kanske en tur till friskis, men det får dagen utvisa. Ska bli kul att få träffa Lisa igen!


Nä nu ska jag gör viktiga saker.


Later Dater 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards