blajblaj

Alla inlägg den 29 juli 2012

Av blajblaj - 29 juli 2012 18:47

Hemma igen. Dödens död. Skönt på ett sätt, oskönt på ett annat. Imorrn är en bra dag. Priden börjar och jag har ett litet åtagande på morgonkvisten men sen väntar en sista veckas frihet. Fick med mig lite pålägg från hemlandet så det blir smörrebröd till middag. Yey. Eller kanske yoghurt. Hehehh vem vet. Nu ska jag kolla öppettider på macken så jag vet hur sent jag kan lämna tillbaka bilen. Den måste ju in ikväll!    Så... Vill kunna hänga lite innan jag måste iväg igen. 


Ja just ja! Har ju glömt det viktigaste... Jag kommer bli sambo från och med, förhoppningsvis slutet på augusti! WooopWooop! Ingen trodde det men nu är dagen här. Hahahha. Jag längtar mig sönder och samman. Jag får ju ge avkall på  min syhörna för att soffan ska få plats, men, men, vad gör man inte för sin käresta! Hhahaha!   


Och Priden! Fy fan vilket bra avslut på en fantastisk semester! Återkommer imorrn..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards