blajblaj

Alla inlägg den 9 juli 2012

Av blajblaj - 9 juli 2012 22:10

Året är 2012, platsen är Karlstad, mer exakt, PutteiParken i Mariebergsskogen. Enjoy:


                                         


Jag har haft det awsome. Saknar det redan. Skriver kanske lite mer utförligt imorrn..


Gonatt

Av blajblaj - 9 juli 2012 11:05

Jag skyller på: Karlstad, festival, helt jävla awsome människor som tar all min tid, vackert väder, parkhäng, fjärilar i magen, seriösa samtal och en känsla av total frihet. Det e liksom semester, och uppdateringar kommer när dom kommer, heheh. 


Sista dagen på festival gav: Timbuktu, Svenska Björnstammen och Winnerbäck. Helt ok. Fredagen tror jag inte jag har skrivit om men den gav: Melissa Horn, John Moose och vulkan. Dom två sista kan jag egentligen inte säga nånting om. Men jag räknar det ändå!     


Idag åker jag hem, landar i sthlm vid 18.30 eller nåt. Kommer ta mig hem och äta lite paj från frysen, glo lite på weeds ( som är min nya seriedrog medan jag väntar på att alla dom andra ska fortsätta   ) och bara ta det lugnt. Sen kommer ett par dagars fixande följt av nån/några dagar på landet och sen mormors kalas till helgen. Låter som en helt ok plan.


Har inte sovit många timmar den här veckan och det börjar ta ut sin rätt. Jag tror jag måste vila lite.. Skriver väl nästa gång när jag är hemma. Och lägger upp bilder såklart!!! Woooop

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards