blajblaj

Alla inlägg den 19 juli 2012

Av blajblaj - 19 juli 2012 17:12

Ja, på att uppdatera bloggen! Men jag skyller allt på att mitt hjärta har blivit totalt invaderat av en enda angripare. En angripare som har raderat allt annat och fått saker som jag tyckte var viktiga förut, att verka som flugskit på vindrutan när man kör i 110 km/h. Jag har kapitulerat och det känns bara bra.


Är hemma igen, har legat och sovit i ett par timmar... Det har liksom inte blivit så mycket av den varan dom senaste nätterna   ! Alltså jag klagar inte... Hehehhe. Men nu är jag så seg, och jag behöver sätta igång och packa ( ska ju på semester imorrn! ) och jag behöver prata med syster och jag behöver städa lite så jag inte måste komma hem till  något typ av katastrofområde, och jag behöver väl ringa runt lite... 


Nu kommer snart syster o hämtar nyckeln till landet, själv är jag inte medbjuden och lika bra är det. Jag ska lyssna sönder Cornelis och göra allt det där jobbiga som jag sa att jag borde göra... 


Over n´out

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards