blajblaj

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av blajblaj - 15 juli 2012 22:49

Jag har bara varit jävligt upptagen. Med jävligt viktiga saker. Och är det så att ni har ringt eller messat och jag inte har svarat och ni har tänkt: fan hon ignorerar mig! Så är det helt jävla sant. Jag har verkligen struntat totalt i allt annat än den här helgen och det känns rätt gött faktiskt. Nu är den dessvärre slut och verkligheten pockar på uppmärksamhet. Men men värre saker har hänt. ( Håll alla tummar för morgondagen. )   Vissa, eller ja, NÅGON av er kommer jag fortsätta ignorera i alla fall. Det finns nämligen inte något kvar att säga. Och för att vara helt ärlig... Det finns inget du kan säga som jag överhuvudtaget bryr mig om. Ok? Moving on.


Jag hade en igelkott på uteplatsen när jag kom hem från stan. Den va så jävla söt, men fan va blinda dom e.. Hahahah, den vände sig mot mig och lyfte den där långa snabelnosen och vädrade som fan, sen hoppade den runt och skulle tuffsa iväg, men sprang rätt in i ena bordsbenet. Hahahah, så jag va tvungen att fota lite:       Söööt. Jag vet det syns inte så bra, men dom e snabbare än man tror   


Nu ska jag sova. Gonatt...


Men först måste jag fan dricka vatten!   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards