blajblaj

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av blajblaj - 2 augusti 2013 09:17

Och vilken jävla semester sen. Ni ANAR inte hur mycket som har hänt under bara 2 veckor! Hhaha, eller så känns det bara så för att jag har varit mitt i det. Just nu har jag tillgång till ett svaaaaaaaagt Wi-Fi som.. Ja, helt enkelt e sjukt svagt. Hahah.. Men jag tänkte bjuda på liiite lite bilder, som vanligt har jag inte tagit ens i närheten av så många bilder som jag borde/ville ha tagit. Så ni får stå ut. P har visst en del på sin telefon oxå, så dom ska jag stjäla vid tillfälle. Kan ju bara säga att den här semestern har budit på allt från god mat och sköna stunder till totalkajkad bil och extra dagar i Danmark gå grund av att den behövde lagas. Min telefon och plånkbok hamnade på taket av bilen NÄR vi körde iväg, ganska precis 1-2 timmar innan haveriet, men klarade sig utan en skråma! Heheheh.. Vi har i alla fall haft sjukt bra väder.. Vi åker hem på söndag så förhoppningsvis kommer en rejäl uppdatering under söndagen, eller.. Ja, under veckan i alla fall! Hehehe.


Just ja, det är en speciell dag idag oxå, så.. Glöm inte det.   


         

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards