blajblaj

Alla inlägg den 9 augusti 2013

Av blajblaj - 9 augusti 2013 17:15

Jag hatar dom..

Av blajblaj - 9 augusti 2013 06:25

Jag har gjort det igen, tagit på mig för mycket... Jag ve tinte varför jag gör så här jämt, men.. Ja, så är det i alla fall. Stod hela dagen och lagade smörgåstårtor igår, visserligen på arbetstid och visserligen med hjälp av Anna (vår köksmästare) men ändå. Och jag blev lite less för jag hade köpt för lite räkor, så dety räckte inte till skagenröran. MEn jag får köpa lite mer idag och så är det fix. Och jag har inte hunnit baka muffins annat än en provsats, så P får lov att göra dom ikväll   


Och mitt broderi tar sig. Det är mycket roligare än jag minns det. Det kan ju ha at göra med att jag var "tvungen" att brodera i Mora, och nu gör jag det av egen fri vilja. Heheh... Kanske?


Jag snodde bilen med hem igår oxå, inte så smart kanske men va fan. Det spöregnade och jag hade glömt mitt busskort hemma. Jävligt irriterande kan jag säga, sms-biljetten kostar ju för helvete 54 spänn! Inte roligt när man e fattig. Men, som tur var låg det ju hemma.   Ok nu till lite puttenutt, jag vet att det kanske inte e så intressant för andra än mig och P men å andra sidan skriver jag ju inte här för er så jag måste:


Här e vi:  Hahah, miffon on the road liksom. Precis innan har det här skett:      Hhahha.. P alltså.    



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards