blajblaj

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av blajblaj - 31 augusti 2013 09:21

Godmorgon.


Jag måste bara få ta tillbaka lite av mina tidigare hårda ord mot N, min fd arbetskamrat(!) När jag kom hem igår hade hon smugglat ned ett jättefint brev i min väska där hon skrev hur jobbigt hon tyckte detta var, och hur mycket hon kommer att sakna mig, men att hon är glad för min skull, trots att hon har svårt att visa det. Jag tyckte det va så jävla fint. VIsst, hon e speciell, med sina egna corky ideér men vem fan e inte det?   


Igårkväll stack jag och P iväg och käkade thaimat på en riktigt bra resturang i sickla. Vi ville fira lite att vi båda har slutat våra jobb och att vi går mot jävligt bra tider. Det va jättemysigt.


Det känns lite konstigt men jag har inga planer för denna helgen heller? Har pratat lite löst med syster om att åka ut på landet imorgonkväll, men annars... Ingenting. Har inget som jag känner jag vill göra heller så där.. Hmm.. Ja, ja. Det ordnar sig. NU ska jag spela lite. Hej då

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards